בואו נדבר

הצטרפו אלינו לפייסבוק

מפת האתר

"למנהלים זה הכי גרוע. ברגע שהקונפליקט מתפרץ זה כבר מאוחר מדיי. כמו לבה רותחת שמבעבעת בתוכו ועלולה לפגוע בכל מי שמסביב. קשה לעצור את זה. אחר כך מתחילות להופיע החרטה, הבושה והאשמה"

לרובנו, כמנהלים, קיים חשש מלהיכנס לקונפליקט מול עובד שלאורך זמן לא עומד בציפיות ובדרישות שלנו. הדבר מסמן לנו משבר, כמעט קטסטרופה והתוצאה עלולה להיות תקיעות בעמדה לוחמנית שאינה מתפשרת על הכבוד שלנו.

התחושות הקשות האלה ממש לגיטימיות, כי משברים אינם אזור הנוחות של אף אחד מאיתנו. אנחנו מוצפים ברגשות כואבים שמובילים לתגובות לא מווסתות של זעם ממקום הישרדותי. זה מעגל סגור שיושב לעיתים על חוויות של פגיעות אישית, ולכן מייצר תסכול ואולי גם בושה ואשמה.

 

 

אז אם לפעמים גם אתה מזהה שאתה עלול לצאת מאזור הנוחות בעקבות מצבי קונפליקט, ואתה פחות אוהב את עצמך במקומות האלה, אני מזמין אותך למפגשי אימון אישיים שבהם נוכל ביחד לזהות מה יוצר חסימה וחוסר גמישות ואז נוכל גם לתרגל כלים איך לנהל את הקונפליקט באופן אפקטיבי.

_

 

____________

במהלך 28 שנים פיתחתי את גישת "הפסיכותרפיה הניהולית" לאימון מנהלים. ליוויתי יותר מ 1200 מנהלים, אשר הצליחו לא רק לעשות שינוי בסגנון ניהול מצבי הקונפליקט שלהם, אלא להחזיר את האמון וההערכה של העובדים כלפיהם גם במצבי עימות, משברים וניגודי אינטרסים.

המנהלים שהיו אצלי תרגלו איתי פרקטיקות ניהול אסרטיביות בשילוב יכולת הקשבה גם לעמדות ולזוויות ראייה שונות משלהם. הם יודעים כיום לנצל את הקונפליקטים (שתמיד ימשיכו להיות חלק מהיום יום) כהזדמנות לדיאלוג אמיתי, מעשיר ומפתח של כל הצדדים – ואולי אפילו לפעמים להנות מהם.

אם מעניין אותך להרגיש מיומן בניהול מצבי קונפליקט מתוך עמדה של ביטחון עצמי ומנהיגות אסרטיבית, לייצר מול העובדים תקשורת מקדמת ואותנטית וגם להשתמש בקונפליקט כהזדמנות להתפתחות שלך ושל העובדים, אני מזמין אותך להשאיר פרטים ואשמח לשוחח איתך.