בואו נדבר

הצטרפו אלינו לפייסבוק

מפת האתר

קצת על מודל "המטריצה המנהיגותית" 

מודל הקואצ'ינג, "המטריצה המנהיגותית", שאני עובד בו מתבסס על הרצון לתת מענה ממוקד ופרקטי לחוויית חוסר שביעות הרצון, לפגיעות ולתחושת "התקיעות" שרבים מאיתנו עלולים לחוות בשלב מסוים בחיים.

מי מאיתנו שמסתובב בעולם עם תחושות אלה או דומות להן, עלול להגיב למה שמתרחש סביבו מעמדה של הימנעות, פסיביות, היצמדות נוקשה לתפיסות עצמי או אימפולסיביות.

לכן במוקד המפגשים איתי יהיה ניסיון להפוך נוקשות פסיכולוגית לגמישות פסיכולוגית. ההנחה היא שככל שנצליח להגמיש את התהליכים האלה רמת הסבל והמצוקה יפחתו.

המודל מבוסס על הגישה הקוגניטיבית-התנהגותית ומשתמש בכלי שנקרא "המטריקס של ACT" (הגל השלישי של ה CBT). באמצעות גישה זו וכלים מותאמים אלה נוכל:

  • להגדיל את רפרטואר ההתנהגות שלנו

  • להרחיב את דרגות החופש שלנו לבחור את מה שנכון לנו

  • להתקרב לחיים מלאים, עשירים ומשמעותיים

  • לאתר את מעגלי "התקיעות" ולהתקרב למה שעובד לנו (בהקשרים שונים של החיים)

  • להרחיב את תשומת הלב שלנו לדברים שהם באמת חשובים לנו

 

מודל הקואצ'ינג "המטריצה המנהיגותית" מבוסס בנוסף גם על פרקטיקות של מיינדפולנס ולכן עוזר לנו להגיע להלך רוח של התבוננות ממרחק מסוים על החיים שלנו.

ההתבוננות על החיים תיעשה ביחד איתי ללא שיפוטיות ומתוך קבלה של מה שקורה כאן ועכשיו. פחות נחפש את הסיבות לדברים או את ההיסטוריה המשפחתית או גורמים מהעבר (שאין לנו באמת שליטה עליהם) אלא ניתן דגש יותר על איך הדברים נראים כרגע.

המיקוד במפגשים אם כן, הוא במה שעובד עבורנו ובמה שלא בתוך הקשר מסוים ולא בהכרח בתיקון של התנהגות והשאלה שתמיד תעמוד מול העיניים שלננו היא "האם הדבר משרת אותנו או עובד בשבילנו, או לא".

באמצעות המ"המטריצה המנהיגותית" נוכל להכניס ביחד יותר משמעות ובנה דפוסי התנהלות פרקטיים, גמישים ומיטיבים, כאלה המבוססים יותר על ערכים ואושר אישי.

המפגשים איתי יקנו לכם:

✔️ שכלול יכולת קבלת ההחלטות מתוך הרחבה של רפרטואר הבחירות שלך

✔️ כלים ויכולות משופרות להנעה אישית ולהשפעה פורצת דרך

✔️ סיפוק אישי ותחושת הגשמה עצמית

✔️ הרחבת נקודות המבט ויצירת גמישות פסיכולוגית

✔️ יכולת התמודדות אפקטיבית יותר עם משברים וקונפליקטים