בואו נדבר

הצטרפו אלינו לפייסבוק

מפת האתר

כבר לא ממש פשוט היום להיות מנהל. ולהיות מנהיג?

כמנהלים, העיניים נשואות אלינו. מצפים שנעמוד במטרות וביעדים, אבל שנהיה זהירים ומחושבים, שננהל מתוך סמכות ובקרה צמודה, אבל גם  שנדע לקחת סיכונים וליזום תוכניות ארוכות טווח. וכמובן שנראה את העובדים מול העיניים.

יהיו מי שיכנו מנהלים כאלה – מנהיגים, ויצפו מהם להביא גם משהו מתכונות המנהיגות: ביטחון עצמי, יכולת תקשורת בינאישית גבוהה, אמפתיה, יכולת לראות כמה צעדים קדימה, ולא פחות מכך – אינטליגנציה רגשית ואותנטיות.

בנוסף, נצפה ממנהלים אלה למשל: להקרין אומץ לב ולקבל החלטות לא פופולריות, להפגין אותנטיות ורגישות מתוך אמפתיה לזולת, לעורר השראה ומוטיבציה גם במצבים מלחיצים וחסרי וודאות ולנהל בזהירות לטווח הקצר וגם תוך לקיחת סיכונים עם יזמות לטווח הארוך.

_______________

מהו הפרדוקס?

הפרדוקס הוא שבשום קורס ניהול או בבתי הספר למנהל עסקים לא מלמדים את זה. כן מלמדים בסדנאות מיומנויות תקשורת בינאישית. כן מלמדים מודלים לניהול במצבי לחץ, ניהול קונפליקטים ותאוריות מוטיבציוניות שונות. אבל איך מחברים את הפרקטיקות האלה אליך באופן אישי כמנהל כדי להפעיל אותם במציאות – זה לא.

במהלך 28 השנים האחרונות פיתחתי את גישת "הפסיכותרפיה הניהולית" לאימון מנהלים. הגישה אינה מקדמת "פתרונות קסם" ואינה מתמקדת בסימפטומים, אלא "תופרת" פתרונות מותאמים אישית (ואישיותית).

ליוויתי יותר מ- 1200 מנהלים, אשר הצליחו, בעקבות פגישות איתי, להוביל אג'נדה אישית, להשפיע ולהשאיר רושם בהנהלה. להיות לא רק מנהלים – אלא גם מנהיגים. רבים מהם הצליחו גם להתקדם מהר יותר במדרג התפקידים בהירארכיה הארגונית, ובכלל בקריירה.

אם מעניין אותך כמנהל לפתח יכולות אלה, להצליח לבסס את הסמכות שלך ובו בזמן גם לפתח מנהיגות בולטת עם יכולת הובלה והשפעה, אני מזמין אותך לפגישות אימון ניהולי אישי שבהם נעבוד על פיתוח יכולות המנהיגות הללו.

אני מזמין גם אותך, ורואה בזה שליחות שלי, לייצר יחד איתך תחילתו של שינוי בנוכחות הניהולית שלך, בבולטות וביכולת ההשפעה וההובלה שלך.

מוזמן להשאיר פרטים ואשמח לשוחח.