בואו נדבר

הצטרפו אלינו לפייסבוק

מפת האתר

ניהול מבוסס אישיות (MBTI)

ניהול הינו מקצוע ככל מקצוע. לכל אדם גישה ודרך שונה לניהול המבוססת על הדרך שעבר ועל ניסיונו המקצועי. כמנהלים, אנו נתקלים באתגרים רבים בעבודה – הן ברמת ניהול העובדים, ניהול זמנים ותקציב ובעיקר ניהול יעיל של עצמנו.

בדיוק בשביל זה, אני מציע ייעוץ אישי ניהולי, ייעוץ והכוונה מקצועית וליווי אישי לבכירים בפיתוח הקריירה, המבוסס מודל טיפוסי האישיות MBTI.

MBTI הוא כלי ממוחשב לאבחון והערכה, המאפשר זיהוי העדפות, נטיות, ואפיונים דומיננטיים למיפוי הסוגים השונים של האישיות – Personality Type.

MBTI מבוסס על מודל תיאורטי מדעי ומוכח המתאר באופן אופייני התנהגויות, דרכי תקשורת, זוויות ראייה ועניין שונים של בני אדם. מודעות להעדפות דומיננטיות אלו מסייעת לאנשים להבין את עצמם ואת הסובבים אותם וכמובן גם את דרכי התקשורת והפעולה שלהם בדרך למימוש מטרותיהם בעולם העבודה והקריירה.

המפגש הייעוצי מאפשר למנהלים לאתר את גרעין העוצמה האישי שלהם, מסייע להם בחשיבה על הדילמות ובמזעור של הקשיים.

הייעוץ ממוקד בשינוי לעתיד של הגישה הניהולית ושל הרגלי ההתנהגות והתיפקוד – תוך שהוא לוקח בחשבון העדפות ונקודות עיוורון (הנובעות מהעדפות אוטומטיות אלה).

במפגשים אלה נתבונן יחד באופנים שהמנהלים בוחרים להתמודד עם דילמות, משברים ומצבי חיים שונים.

במהלך המפגשים נלמד להכיר את הנחות היסוד ונזהה מגוון אפשרויות לשינוי ולקבלת החלטות. כל אלה חיוניים לקידום האישי, לחוסן ולעוצמה הפנימית ובסופו של דבר – לבחירה משמעותית עם חוויה של הצלחה.